Logotipas – paprastas ar sudėtingas?

Kuriant logotipą ir derinant su užsakovu visas detales, dažnai iškyla klausimas – kokį jį daryti, paprastą ar sudėtingą? Iš tiesų, logotipas turėtų būti paprastas. Kad ir kaip keistai beskambėtų, kuo jis paprastesnis, tuo geriau. Kuo logotipas paprastesnis, tuo lengviau tiek jį pateikti įvairiais būdais ir priemonėmis, tiek vartotojui įsiminti.

Štai keletas garsių firmų logotipų pavyzdžių:

logo1

Visi šie logotipai atrodo labai paprastai ir skoningai. Jokių efektų. Bet kokiam vartotojui išgirdus šių firmų pavadinimą, prieš akis iškyla logotipo vaizdas. Taigi firminis ženklas puikiai atlieka savo funkciją.

Žinoma, yra ir gana įmantrių logotipų, susidedančių iš kelių sudėtingų vaizdų. Pavyzdžiui, logotipai – emblemos, tokie kaip Porshe, Alfa-Romeo. Tačiau tai labiau išimtis nei taisyklė:

logo2

Sudėtingi logotipai būdingi elitinių gaminių kompanijoms, kurios taip nori pabrėžti savo kompanijos išskirtinumą. Tačiau netgi daugelis garsių kompanijų elgiasi atvirkščiai. Jos nori sukurti vartotojams paprastumo įspūdį ir parodyti, kad jiems nereikia permokėti už nereikalingą patosą.

Todėl paskutiniu metu netgi vyrauja logotipų supaprastinimo tendencija ir sudėtingi logotipai keičiami ir paprastinami iki elementaresnių vaizdų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *